مدیرکل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بینالملل سازمان امور اراضی کشور گفت:
یکی از وظایف مهم روابط عمومی و ترویج استفاده از ظرفیت انواع رسانهها برای افزایش آگاهیهای عمومی و فرهنگسازی برای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی است.
.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور،سیدمحسنی ظهر امروز دردومین روز گردهمایی آموزشی کارشناسان ورابطان ترویج وروابط عمومی مدیریت اموراراضی سراسرکشوراظهارداشت:
ارتباط وتعامل موثر با رسانه ها ضروری است و باید درحوزه حفظ وصیانت از اراضی کشاورزی تولید محتوای انگیزشی واثربخش داشته باشیم تا برروی مخاطبان تاثیرگذار باشد.
وی افزود: تولید انواع محتوا اعم ازخبر ،گزارش ،فیلم کوتاه،موشن گرافیک،اینفوگرافیک و…از دستاوردهای مدیریتهای امور اراضی و انتشار آن به روشهای مختلف ازطریق رسانه ها بویژه شبکه های اجتماعی از وظایف کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی است و باید با جدیت پیگیری شود.
سیدمحسنی بااشاره به تأکید رئیس سازمان مبنی برارسال روزانه اخبار از طریق مدیریتهای اموراراضی استانهاگفت:
استان ها به نحوی برنامه ریزی کنند که درروز حداقل یک خبردرحوزه فعالیت ها وبرنامه ها واقدامات اموراراضی تولیدومنتشر نمایند.وی اضافه کرد: حضور فعال کارشناسان و مدیران اموراراضی در برنامههای مختلف رادیو و تلویزیون و مصاحبه با رسانهها و برگزاری تورهای رسانهای و بازدید خبرنگاران از طرحهای شاخص سازمان از دیگر وظایفی است که باید در استانها پیگیری شود.
مدیرکل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بینالملل به حوزه ترویج اشاره و ادامه داد:
برنامهریزی و نیازسنجی دوره های آموزشی و تولید محتوای آموزشی ویژه فعالیتهای سازمان برای بهره برداران کشاورزی از دیگر وظایفی است که باید توسط کارشناسان و رابطان ترویج و روابط عمومی مدیریتهای امور اراضی سراسر کشور به مورد اجرا گذاشته شود.
وی خاطرنشان کرد: لازم است از ظرفیت اطلاعرسانی و تبلیغاتی سایر سازمانها مانند شهرداری، آموزش و پرورش ،راهداریها و…نیزاستفاده کرد.
More Stories
رسانه برای روستا حیاتی است
رسانه در روستا
راهکار رسانهها برای کمک به امنیت غذایی کشور